Список форумов Проблеми чорнобильців Пенсії та судові справи чорнобильців Чем оспоритьЗУ№3491-VIот14.06.2011 и Пост.КМУ745от06.07.2011

Чем оспоритьЗУ№3491-VIот14.06.2011 и Пост.КМУ745от06.07.2011

Пенсії за Законом № 796-XII Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
vicKing посетитель

Сообщения: 12
Суд первой инстанции отказал в перерасчете пенсии на основании:
ЗУ "Про статус ......... ЧАЕС" аргументируя свой отказ п.7 ч.1 ЗУ"Про Внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2011рік""№3491-VI від 14.06.2011 р., який набрав чинності 19.06.2011 р, доповнено пунктом 4, яким установлено, що у 2011р. норми положення ст.ст.39,50,51,52,54 Закону України "Про статус та .....ЧАЕС" застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України виходячи з наявного фінансового ресурсу бюджету Пенсіїного фонду України.
Постановления КМУ №745 "Про встановлення деякіх виплат, що фінансуються за рахунок коштів державног бюджету" від 06.07.2011р
"Відповідно до спільного листа Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ та Вищого адміністративного суду України від 06.09.2011 р. суд, вирішуючи питання яка з однопредметних законодавчих нори однакової юридичної сили, що не визнані неконституційнимі в установленому порядку, повинен застосувати для розв"язання спорів, та надавати перевагу тій із них, що прийнята пізніше "
Какими нормами можно оспорить вышеперечисленные законодательные нормы. И отсудить пологающуюся мне пенсию согласно ЗУ "Про статус та соціальний захист .... ЧАЕС".

МАН Аватара пользователя
активист

Сообщения: 2237
Откуда: Dnipro
vicKing писал(а):
Суд первой инстанции отказал в перерасчете пенсии на основании:
ЗУ "Про статус ......... ЧАЕС" аргументируя свой отказ п.7 ч.1 ЗУ"Про Внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2011рік""№3491-VI від 14.06.2011 р., який набрав чинності 19.06.2011 р, доповнено пунктом 4, яким установлено, що у 2011р. норми положення ст.ст.39,50,51,52,54 Закону України "Про статус та .....ЧАЕС" застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України виходячи з наявного фінансового ресурсу бюджету Пенсіїного фонду України.
Постановления КМУ №745 "Про встановлення деякіх виплат, що фінансуються за рахунок коштів державног бюджету" від 06.07.2011р
"Відповідно до спільного листа Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ та Вищого адміністративного суду України від 06.09.2011 р. суд, вирішуючи питання яка з однопредметних законодавчих нори однакової юридичної сили, що не визнані неконституційнимі в установленому порядку, повинен застосувати для розв"язання спорів, та надавати перевагу тій із них, що прийнята пізніше "
Какими нормами можно оспорить вышеперечисленные законодательные нормы. И отсудить пологающуюся мне пенсию согласно ЗУ "Про статус та соціальний захист .... ЧАЕС".

А конкретнее можно? Пенсія по якому ЗУ? Коли призначена ??7
Найсправедливіші закони не врятують від беззаконня, коли до влади приходять мерзотники.
( Е. Севрус)

vicKing посетитель

Сообщения: 12
История следующая:
Я Пострадавший от аварии на ЧАЕС кат.2 инвалид второй групы обратился в суд с иском о начислении мне пенси согласно ЗУ "Про статус и соціальний захист громадян постраждализ в наслідок аваріїї на ЧАЄС п.4 ст 54 ст 50 п3 ст 67" мне суд отказал аргументируя свой отказ
МАН писал(а):
vicKing писал(а):
Суд первой инстанции отказал в перерасчете пенсии на основании:
аргументируя свой отказ п.7 ч.1 ЗУ"Про Внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2011рік""№3491-VI від 14.06.2011 р., який набрав чинності 19.06.2011 р, доповнено пунктом 4, яким установлено, що у 2011р. норми положення ст.ст.39,50,51,52,54 Закону України "Про статус та .....ЧАЕС" застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України виходячи з наявного фінансового ресурсу бюджету Пенсіїного фонду України.
Постановления КМУ №745 "Про встановлення деякіх виплат, що фінансуються за рахунок коштів державног бюджету" від 06.07.2011р
"Відповідно до спільного листа Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ та Вищого адміністративного суду України від 06.09.2011 р. суд, вирішуючи питання яка з однопредметних законодавчих нори однакової юридичної сили, що не визнані неконституційнимі в установленому порядку, повинен застосувати для розв"язання спорів, та надавати перевагу тій із них, що прийнята пізніше "
Какими нормами можно оспорить вышеперечисленные законодательные нормы. И отсудить пологающуюся мне пенсию согласно ЗУ "Про статус та соціальний захист .... ЧАЕС".

???7
призначена пенсія була 07.07.2011р.

МАН Аватара пользователя
активист

Сообщения: 2237
Откуда: Dnipro
Почитайте тему:
http://pension.biz.ua/topic1087.html
и другие связанные, здесь полный порядок.
Найсправедливіші закони не врятують від беззаконня, коли до влади приходять мерзотники.
( Е. Севрус)

Сообщение 04-10-2011, 23:12
vicKing посетитель

Сообщения: 12
Сдесь ссылка на постанову КМУ которая не отмена еще КСУ http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/l ... 10745.html Прочти

МАН Аватара пользователя
активист

Сообщения: 2237
Откуда: Dnipro
vicKing писал(а):
Сдесь ссылка на постанову КМУ которая не отмена еще КСУ http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/l ... 10745.html Прочти

Так вы и дальше будете пользоваться ПКМУ? Или Законами и Конституцией?
Найсправедливіші закони не врятують від беззаконня, коли до влади приходять мерзотники.
( Е. Севрус)

Сообщение 04-10-2011, 23:23
vicKing посетитель

Сообщения: 12
Смотрите Суд ссылается на Закон Украины "Про Внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2011рік""№3491-VI від 14.06.2011 р., який набрав чинності 19.06.2011 р, доповнено пунктом 4, яким установлено, що у 2011р. норми положення ст.ст.39,50,51,52,54 Закону України "Про статус та .....ЧАЕС" застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України виходячи з наявного фінансового ресурсу бюджету Пенсіїного фонду України. адля выполнения этого закона выпущена ПОСТАНОВА 754
Закон Украины предписывает Чернобыльцам платить в размерах предустмотренных постановами КМУ ищу что бы ктото зацепку дал от чего плясать, на ст 22 Конституции сослаться не могу т.к. не признан данный закон не конституционным

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3894
Откуда: Запоріжжя
vicKing писал(а):
Какими нормами можно оспорить вышеперечисленные законодательные нормы. И отсудить пологающуюся мне пенсию согласно ЗУ "Про статус та соціальний захист .... ЧАЕС".

Попробуйте мыслить в этом направлении:
ПЛЕНУМ ВЕРХОВНОГО СУДУ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
N 9 від 01.11.96

Про застосування Конституції України при здійсненні правосуддя

2. Оскільки Конституція України, як зазначено в її ст.8, має найвищу юридичну силу, а її норми є нормами прямої дії, суди при розгляді конкретних справ мають оцінювати зміст будь-якого закону чи іншого нормативно-правового акта з точки зору його відповідності Конституції і в усіх необхідних випадках застосовувати Конституцію як акт прямої дії. Судові рішення мають грунтуватись на Конституції, а також на чинному законодавстві, яке не суперечить їй.

ПЛЕНУМ ВЕРХОВНОГО СУДУ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА №9 від 01.11.96
Ст. 22 Конституції України передбачено, що при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод. Рішенням Конституційного Суду України № 10-рп/2008 від 22.05.2008 р. (п. 5.4.) було беззаперечно визначено, що “Конституція України не надає закону про Держбюджет вищої юридичної сили стосовно інших законів… законом про Держбюджет не можна вносити зміни до інших законів, зупиняти їх дію чи скасовувати їх, оскільки з об’єктивних причин це створює суперечності у законодавстві, і як наслідок – скасування та обмеження прав і свобод людини і громадянина. У разі необхідності зупинення дії законів, внесення до них змін і доповнень, визнання їх нечинними, мають використовуватися окремі закони”.

Відповідно до позиції Європейського Суду у справах “Кечко проти України”, “Бурдов проти Росії”, № 59498/00, пар. 35, ECHR 2002-ІІІ (mutatis mutandis), Yvonne van Duyn v. Home Office (Case 41/74 van Duyn v. Home Office) принцип юридичної визначеності означає, що зацікавлені особи повинні мати змогу покладатися на зобов’язання, взяті державою, навіть якщо такі зобов’язання містяться у законодавчому акті, який загалом не має автоматичної прямої дії. Така дія зазначеного принципу пов’язана з іншим принципом – відповідальності держави, який полягає у тому, що держава не може посилатися на власне порушення зобов’язань для запобігання відповідальності. При цьому, якщо держава чи орган публічної влади схвалили певну концепцію, в даному випадку це надання соціальної допомоги, така держава чи орган вважатимуться такими, що діють протиправно, якщо вони відступлять від такої політики чи поведінки, зокрема, щодо фізичних осіб без завчасного повідомлення про зміни в такій політиці чи поведінці, оскільки схвалення такої політики чи поведінки дало підстави для виникнення обґрунтованих сподівань у фізичних осіб стосовно додержання державою чи органом публічної влади такої політики чи поведінки.

Тобто, з врахуванням зазначених норм Конституції України і Рішень Конституційного суду України, зміна Законом України вiд 14.06.2011 р. № 3491-VI “Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік” розмірів виплат, встановлених ст.ст.39,50,51,52,54 Закону України "Про статус та .....ЧАЕС" на 2011 рік є явно неконституційною. А з врахуванням зазначеної позиції Європейського суду – також і такою, що не відповідає нормам міжнародного права, схваленим Україною, зокрема не відповідає вимогам Європейської “Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод” і протоколів до неї.

Так же можно напомнить, что ЗУ №796 имеет статус "специального" т.к.
регламентує певні видвідносини з урахуванням їх особливостей

а ЗУ №3491-VI “Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік” не отменил нормы ст.ст.39,50,51,52,54 Закону України "Про статус та .....ЧАЕС", про это нигде в этом законе не сказано :yes:
И еще, исходя из общего принципа права:
"lex speciales derogate lex generales" ("специальный закон отменяет общий")

Главное, что бы Вас захотели услышать. :yes:
Moderator

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4683
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
dog-fox писал(а):
Главное, что бы Вас захотели услышать.

Нигде его не услышат, так как есть совместное Информ.письмо ВАСУ и Высшего спец. суда по этому поводу и оно действует как руководство к действию всем судам:
Вирішуючи питання: яка з однопредметних законодавчих норм однакової юридичної сили, що не визнані неконституційними в установленому порядку, підлягає застосуванню для розв’язання спорів зазначеної категорії, перевагу слід надавати тій із них, що прийнята пізніше. У розглядуваному випадку пізніше прийняті норми Закону України від 14 червня 2011 року № 3491-VI “Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік”.

На виконання вимог Закону України від 14 червня 2011 року № 3491-VI “Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік” 6 липня 2011 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 745 “Про встановлення деяких виплат, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету”, яка набрала чинності 23 липня 2011 року.

З огляду на викладене до набрання чинності зазначеною постановою Кабінету Міністрів України, тобто до 23 липня 2011 року, застосуванню підлягають положення статей 39, 50, 51, 52, 54 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, статті 6 Закону України “Про соціальний захист дітей війни”, статей 14, 22, 37 та частини третьої статті 43 Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”.

З 23 липня 2011 року правомірність дій суб’єктів владних повноважень у зазначених категоріях справ необхідно перевіряти на відповідність вимогам Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік” та постанови Кабінету Міністрів України від 6 липня 2011 року № 745.
http://www.vasu.gov.ua/ua/generalizatio ... ec&id=1921

а так как у вас:
vicKing писал(а):
призначена пенсія була 07.07.2011р.

то можно побороься в апел.админ.суде аргументируя, как в вышеприведенном письме, а также и ссылаясь на него....

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3894
Откуда: Запоріжжя
mekena писал(а):
Вирішуючи питання: яка з однопредметних законодавчих норм однакової юридичної сили

Закон о бюджете и чернобыльский закон совсем однопредметные :пух:
Ну да, завтра напишут письмо с утверждением: "...что солнце всходит на западе..." и все будут кивать головой в знак согласия???
mekena писал(а):
норм однакової юридичної сили

:?: :?: :?:
А как же
dog-fox писал(а):
"lex speciales derogate lex generales" ("специальный закон отменяет общий")

И вот еще, забыли
ЗУ №796 писал(а):
Стаття 71. Особливості внесення змін до цього Закону
Дія положень цього Закону не може призупинятися іншими законами, крім законів про внесення змін до цього Закону.


Хорошую вертикаль подхалимства выстроила "власть"
Moderator

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4683
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
dog-fox
Я тут даже не спорю и согласен, но суд будет руководствоваться именно письмом ВАСУ, а не положениями теории права...
Хотя, вместе с пиьсмом ВАСУ в апелляции можно применять данные аргументы. :yes:

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3894
Откуда: Запоріжжя
vicKing писал(а):
обратился в суд с иском о начислении мне пенси согласно ЗУ "Про статус и соціальний захист громадян постраждализ в наслідок аваріїї на ЧАЄС п.4 ст 54 ст 50 п3 ст 67"

А какого числа подали иск?
Moderator

Сообщение 05-10-2011, 11:24
vicKing посетитель

Сообщения: 12
Иск направлен 04.08.2011
справа розглянута 09.09.2011
постановление получил 04.10.2011р

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4683
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
vicKing писал(а):
Иск направлен 04.08.2011

Какого числа обратились в ПФУ за начислением пенсии по инвалидности?

Сообщение 05-10-2011, 11:43
vicKing посетитель

Сообщения: 12
обратился В ПФУ с письмом 07.07.2011
ответ получил 27.07.2011

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4683
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
vicKing писал(а):
обратился В ПФУ с письмом 07.07.2011
с письмом?
Я имел в виду с заявлением о назначении пенсии с приложении справки МСЭК.
В любом случае - это до 23.07. Так что, решение должно быть в вашу пользу, закон обратной силы не имеет, но на это суды сейчас внимание почему-то не обращают, дано СТРОГОЕ указание принимать решения с конечной датой, поэтому, у нас бы вам вынесли решение с даты подачи заявления в ПФУ или даже с даты выдачи справки МСЭК, то есть, определения группы инвалидности (возникновение права для назначения пенсии) и по 23.07.11.

Сообщение 05-10-2011, 12:02
vicKing посетитель

Сообщения: 12
Вот мне так и сделали "выплатить негайно с 07.07.2011 по 23.07.11" и обосновали Законами, которые я и ищу сейчас как оспорить

Сообщение 05-10-2011, 12:03
vicKing посетитель

Сообщения: 12
А мне нужно, что-бы выплачивали постоянно.

Borzow Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 774
Откуда: Донбасс
vicKing писал(а):
А мне нужно, что-бы выплачивали постоянно.

Молодец ты однако...Здесь многие этого хотят,в связи с чем и митинги устраивают.Ты хоть темы соседние читаешь??
Теория - это когда все всё знают, но ничего не работает.
Практика - это когда всё работает, но никто не знает почему.
Мы совмещаем теорию и практику - У НАС НИХРЕНА НИЧЕГО НЕ РАБОТАЕТ И МЫ НЕ ЗНАЕМ ПОЧЕМУ!!!

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3894
Откуда: Запоріжжя
mekena писал(а):
но суд будет руководствоваться именно письмом ВАСУ

А разве письмо ВАСУ имеет юридическую силу?
Moderator

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4683
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
vicKing писал(а):
и обосновали Законами, которые я и ищу сейчас как оспорить

Ст. 58 Конституции - это главный аргумент, применение к вашей пенсии изменений к чернобыльскому закону - противоречит, прежде всего, ст. 58 Конституции Украины.
dog-fox писал(а):
А разве письмо ВАСУ имеет юридическую силу?

Нет, но судьи низших инстанций будут руководствоваться данными указаниями, не ссылаясь на это письмо в своих решениях.

vicKing посетитель

Сообщения: 12
Borzow писал(а):
vicKing писал(а):
А мне нужно, что-бы выплачивали постоянно.

Молодец ты однако...Здесь многие этого хотят,в связи с чем и митинги устраивают.Ты хоть темы соседние читаешь??

Если есть что добавить конкретно по решению вопроса поднятого в этой теме из других тем кеидай ссылку.

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3894
Откуда: Запоріжжя
mekena писал(а):
dog-fox писал(а):
А разве письмо ВАСУ имеет юридическую силу?

Нет, но судьи низших инстанций будут руководствоваться данными указаниями, не ссылаясь на это письмо в своих решениях.

Это вам ничего не напоминает?

19.04.2011
Постановление Европейского Суда по правам человека от 19.04.2011 по делу «Хрякин против России» (CASE OF KHRYKIN v. RUSSIA), жалоба № 33186/08.

Заявитель пожаловался в ЕСПЧ на нарушение п. 1 ст. 6 Конвенции отсутствием независимости суда первой инстанции из-за давления, оказанного председателем Московского областного суда, что привело к пересмотру его дела и отмене вступившего в законную силу судебного решения, вынесенного в пользу заявителя.

ЕСПЧ отметил, что независимость суда требует, чтобы судьи были свободны не только от неправомерного влияния из вне судебной системы, но также и изнутри неё. Независимость судей требует, чтобы они были свободны от инструкций или давления своих коллег и их непосредственного судейского руководства.

ЕСПЧ присудил заявителю 7.000 евро компенсации нематериального вреда. :good:

Это я к тому, что разъяснительные письма ВАСУ, которые у нас практикуются, можно считать давлением на суды первой и апеляционной инстанции.
Постановление Европейского Суда по правам человека от 19.04.2011 по делу «Хрякин против России»
Moderator

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4683
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
dog-fox писал(а):
Это вам ничего не напоминает?

у нас так было всегда!

Пришлый Аватара пользователя
участник

Сообщения: 106
Хорошая тема.
У меня появилась идея - а зачем их оспаривать на данном этапе? Конституционный суд сам всё сделает.
По сути постанова №745 не противоречит закону №796 и, как правильно было указано выше, ст.50,54 не изменены и действуют по сей час.
Отсюда неправомерным на данный момент является снижение размеров виплаты пенсии ПФ (для тех, кому суд присудил и кто получал пенсию в полном соответствии ст. 50 и 54), что и надо, на мой взгляд, оспорить в суде.
Доказательства.
Основная пенсия (6,8,10 минимальной по возрасту ст.54).
В постанове №745 написано: " Установити, що у всіх випадках розміри пенсій для інвалідів, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, і пенсій у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, не можуть бути нижче:...". Вам назначеная пенсия (6,8,10 минимальной по возрасту) полностью отвечает этому требованию (во всех случаях и не ниже указаных сум) постановы. Тогда на каком основании ПФ занизил размеры пенсии- этих оснований нет.
Дополнительная пенсия (ст 50. " Особам, віднесеним до категорії 1, призначається щомісячна додаткова пенсія")
В постанове №745 написано: "Установити, що особам,... щомісячна додаткова пенсія виплачується у таких розмірах ...". Заметте, что сказано про выплату, а не про назначение дополнительной пенсии. Таким образом вам назначенразмер по ст. 50 (10, 75, 50), а виплату пускай делают по положению постановы до конца её действия (до 01.01.2012). А долг (недовыплата) обязаны выплатить с 01.01.2012.

Я думаю с моими рассуждениями все согласятся. У кого-то есть возражения? Тогда вперед - в суды. Удачи и упехов...

След.

Вернуться в Пенсії та судові справи чорнобильців