Список форумов Проблеми чорнобильців Пенсії та судові справи чорнобильців Поворот виконання судових рішень- SOS !!!

Поворот виконання судових рішень- SOS !!!

Пенсії за Законом № 796-XII Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Сообщения: 236
Откуда: Днепропетровск
Форумчане , СРОЧНО нужна помощь.
В октябре 2009 года в суде первой инстанции отсудила мужу помощь на оздоровление с 2002 г. по 2008 г включительно. Причём с учётом размера миним. зароботной платы на момент выплаты.
Согласно исполнительного листа решение набрало законную силу 24.10.2009 года.
20.10.2009 г. было открыто исполнительное провадження ( прошу прощения за перевод).
В июне 2010 г. УТСЗН подали апелляцию по ЦКУ и так как не проплатили 120 грн. - суд оставил иск без рассмотрения.
10.11.2011 года (!!!) Днепропетровский апелляц. админ. суд удовлетворил апелляционную жалобу УТСЗН и частично отменил решение суда 1-й инстанции - А именно оставил (!!!) только 2008 год для проведения перерасчёта и выплаты ежегодной помощи на оздоровление.
На тот момент исполнительная служба нам уже выплатила основную сумму (31 286 грн.) и осталось к выплате 1847, 20 грн. Которые мы получили в декабре месяце 2011 года.
28.03.2012 года УТСЗН подало администрат. иск на моего мужа в порядке административного судочинства про видшкодування шкоды.
Я и МУЖ В ШОКЕ !!!.
Очень прошу высказаться по этому поводу. Заранее Всем благодарна, так как благодаря помощи форумчан - отсудила данную помощь. :help: :help: :help: :cray: :cray:

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Татьяна Илиничьна писал(а):
28.03.2012 года УТСЗН подало администрат. иск на моего мужа в порядке административного судочинства про видшкодування шкоды.
Я и МУЖ В ШОКЕ !!!.
Очень прошу высказаться по этому поводу. Заранее Всем благодарна, так как благодаря помощи форумчан - отсудила данную помощь. :help: :help: :help: :cray: :cray:

И что,суд открыл административное производство"про видшкодування шкоды" :?: Ваш муж - не належний відповідач
Стаття 255. Наслідки набрання законної сили судовим рішенням

2. Обставини, які були встановлені постановою, що набрала
законної сили, в одній адміністративній справі не можуть
оспорюватися в іншій судовій справі за участю тих самих сторін.


МАН Аватара пользователя
активист

Сообщения: 2237
Откуда: Dnipro
Татьяна Илиничьна писал(а):
Я и МУЖ В ШОКЕ !!!.
Очень прошу высказаться по этому поводу. Заранее Всем благодарна, так как благодаря помощи форумчан - отсудила данную помощь.

Таня, это вроде бы как запугивание. Какая шкода, если Вам выплатили по Закону, а надо было ещё и с компенсацией задержки выплат? Решение то судья принимал руководствуясь Законом, а не с головы выдумал, так что я думаю это всё туфта.
Найсправедливіші закони не врятують від беззаконня, коли до влади приходять мерзотники.
( Е. Севрус)

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3894
Откуда: Запоріжжя
Татьяна Илиничьна писал(а):
УТСЗН подало администрат. иск на моего мужа в порядке административного судочинства про видшкодування шкоды.

Это не является "...поворотом виконання судового рішення" :nono:
Это новый иск про
Татьяна Илиничьна писал(а):
видшкодування шкоды

В принципе, - это тупое выполнение указаний вышестоящего начальства УТиСЗН. Таким образом нижестоящее начальство прикривает свой зад, ну типа: "Все что могли - сделали!!!" Желательно посмотреть их аргументы. Покажите их на форуме. :yes:
Moderator

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
dog-fox писал(а):
... типа: "Все что могли - сделали!!!" Желательно посмотреть их аргументы. Покажите их на форуме. :yes:

Контр-аргумент
Справа №2-а-1537/11

У Х В А Л А

06 лютого 2012 року Харківський районний суд Харківської області в складі:

головуючого - Юдіна Є.О.,

за участю секретаря - Ємець О.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в смт.Покотилівка адміністративну справу за позовом Управління соціального захисту населення та праці Московської районної в місті Харкові ради до ОСОБА_1 про стягнення суми,

в с т а н о в и в:

Управління соціального захисту населення та праці Московської районної в місті Харкові ради звернулось до суду із вищезазначеним позовом, в якому просять стягнути з ОСОБА_1 переплачену суму субсидії в розмірі 1151,57 грн. та судові витрати.

Згідно п.4 ч.1 ст.18 КАС України, усі адміністративні справи щодо спорів фізичних осіб з суб'єктами владних повноважень з приводу обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг підсудні загальним судам як адміністративним судам.

Як вбачається із матеріалів справи, не фізична особа звернулась до суб'єкта владних повноважень, а суб'єкт владних повноважень до фізичної особи з приводу відшкодування завданої Державі шкоди у розмірі 1151,57 грн.

Суд, вивчивши матеріали справи, вважає, що між сторонами є спір про право, що виникають з цивільних правовідносин, тому відповідно до п.1 ч.1 ст.157 КАС України, даний позов не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства, а такий спір підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства згідно ст.15 ЦПК України.

Згідно ст. 157 ч.1 п.1 КАС України, суд ухвалою закриває провадження у справі, якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

Керуючись ст.ст.163, 157 КАС України, суд -



у х в а л и в :

Провадження у справі за позовом Управління соціального захисту населення та праці Московської районної в місті Харкові ради до ОСОБА_1 про стягнення суми закрити.

Повідомити Управління соціального захисту населення та праці Московської районної в місті Харкові ради про їх право звернутись з відповідним позовом до суду в порядку цивільного судочинства.

Сообщение 18-05-2012, 17:42

Сообщения: 236
Откуда: Днепропетровск
Тема: Re: Поворот виконання судових рішень- SOS !!!


Адміністративний позов про відшкодування шкоди.

23.03.2009 р. Особа звернувся до Дніпровського райсуду м.Дніпродзержинська з адміністр. позовом до управління (УПСЗН) про стягнення недоотриманих сум щорічної допомоги на оздоровлення відповідно до ст. 48 ЗУ " Про статус..."(796-12), та зобов*язання виконати певні дії в майбутньому.
Постановою Дніпровського райсуду від 13.10.2009 р. позов Особи було задоволено частково , а саме зобов*язано управління праці перерахувати та виплатити Особі щорічну допомогу на ощдоровлення за 2002- 2008 роки включно відповідно до ст. 48 ЗУ № 796-12 із змінами та доповненнями .... - тобто у розмірі 5 мінім. заробітних плат за кожний рік, визначивши розрахунковий розмір зароб плати відповідно до ЗУ "Про держбюджет України" , який буде чинним на момент виплати, та виключивши при нарахувані та виплаті за вказані роки суми щорічної допомоги на оздоровлення.
Не погодившись із рішенням суду першої інстанції 22.06.2011 року (!!!!!) упраління подало апеляційну скаргу на постанову Дніпровського райсуду від 13.10.2009 року до Дніпропетровського апеляційного адмін. суду.
Але в свою чергу позивачем пред*явлено на виконання виконавчий лист № 000000 виданий 10.11.2009 року. Стосовно оскарження в апеляційному порядку рішення суду першої інстанції Управління повідомляло підрозділ примусового виконання рішень.
Але в березні 2011 р. підрозділом примусового виконання рішень відділу державної виконавчої служби Головного управління юстиції в Дніпропетр. області було накладено апешт на розрахунковий рахунок Управління , згідно якого обліковуються кошти на оплату компенсацій громадянам, постраждалим внаслідок Чорноб. катастрофи. До цього арешту увійшов і вищевказаний лист Особи на загальну суму 10 333, 20 грн. , яка була піздніше перерахована у зв9язку з підвищенням мінім. заробітної плати на суму 33 133, 20 грн.
10.11.2011 року Дніпропетровським апеляційним адміністративним судом було задоволено скаргу Управління та частково скасовано рішення Дніпровського райсуду, а саме залишено 2008 рік для проведення перерахування та виплати щорічної допомоги на оздоровлення Особі Управлінням.
Але в період розгляду апеляційної скарги Особа на підставі виконавчого листа отримав кошти у розмірі 31 286, грн., та останню суму у розмірі 1 847, 20 грн. у грудні 2011 року.
Необхідно зазначити (!!!!!!!!), що кошти Особою було отримано в період коли рішення суду першої інстанції не набрало законної сили ( ЛОЖЬ !!!!) оскільки Управлінню було поновлено строк на апеляційне оскарження.
Тобто, враховуючи вищевикладене стягнення за виконавчим листом № 0000 відбулося повністю та Особа було безпідставно (???) отримано суму коштів щорічної допомоги на оздоровлення у розмірі .........., за період з 2002 по 2008 роки, незважаючи на те, що повинен був отримати лише за 2008 рік.
Згідно п.20 ч.1 ст.5 ЗУ "Про судовий збір" органи праці звільнюються від сплати судового збору за подання позовів щодо призначення і виплати всіх видів державної соціальної допомоги, компенсації, виплат та доплат, установлених законодавством.
Також зазначимо , що 24.01.2012 року Управлінням вже подавався аналогічний позов до Дніпровського райсуду в порядку цивільного провадження, але ухвалою від 24.01.2012 року було відмовлено у відкритті провадження тому, що заява підлягає розгляду в порядку адмін. судочинства.
На підставі викладеного та керуючись п.20 ч.1 ст.5 ЗУ "Про судовий збір", ст. ст. 18 ,105, 106, п.1 ч.2 ст.122, ст. 259 КАСУ , ПРОШУ :
!. Поновити строк звернення до суду та прийняти адміністративний позов до розгляду.
2. Стягнути з Особи на користь Управління 28 453, 20 грн.


ОТ СЕБЯ ДОПОЛНЯЮ ------
Умышленно Управлением не подано копию исполнительного листа, где чётко сказано что решение суда первой инстанции набрано законной силы с 24.10.2009 года.
Управление подавало апелляц. жалобу в июне 2010 года по ЦПК, но так как ими не было проплачено 120 грн. - дело оставлено без рассмотрения. А вот о подаче второй раз и отказе по ЦПК - слышу первый раз. Подозреваю , что врут.

ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА АДМІН. ПОЗОВ ПРО ВІДШКОДУВАННЯ ШКОДИ.

22.06.2011 року Управлінням було подано адмін. позов про відшкодування шкоди до Дніпровського райсуду в порядку адмін. судочинства.
Звертаю увагу суду, що ст.17 КАС України чітко визначена компетенція адмін. судів в переліку якої навіть не має такого виду позову ( про відшкодування шкоди), з яким звернувся позивач по справі, навіть в п.4 ст.17 та ст.104 КАСУ мова йде про звернення суб*єкта владних повноважень у випадках встановлених законом. А позивачем у справі не надано жодного іншого нормативно-правового акту, який би делегував їм такі повноваження.
Також вважаю , що позовна заява не відповідає встановленій фориі і змісту адміністративного позову, адже позовні вимоги про відшкодування шкоди не передбачені п. п. 3, 4 ст. 105 КАСУ , адже ст.2 КАСУ закріплено завдання адміністр. судочинства , а саме захист прав , свобод та інтересів фізичних осіб , прав та інтересів ЮРИДИЧНИХ ОСІБ У СФЕРІ ПУБЛІЧНО- ПРАВОВИХ ВІДНОСИН ВІД ПОРУШЕНЬ З БОКУ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ , органів місцевого самоврядування , їхніх посадових і службових осіб , інших суб*єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства , в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого , неупередженого та своєчасного розгляду адмін. справ.
Тому на підставі вищевикладеного прошу постановити Ухвалу , якою закрити провадження у справі згідно п. 1 ст.157 КАСУ.
Звертаю увагу суду , що кошти які були отримані мною на підставі виконавчого листа, виданого 10.11.2009 року на рішення Дніпровського райсуду від 13.10.2009 були перераховані мені підрозділом примусового виконання рішень відділу державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Дніпропетр. області. Держвиконавець Сурич О. Л. , постановою від 20.11.2009 року відкрила виконавче провадження про зобов*язання Управління праці перерахувати та виплатити Особі щорічну допомогу на оздоровлення за 2002- 2008 роки відповідно.......................... .
На підставі чого постановою від 12.05.2010 року підрозділ примусового виконання рішень відділу держвиконавчої служби Головного управління юстиції у Дніпропетр. області наклало арешт на розрахунковий рахунок, згідно якого обліковуються кошти КПКВ 2501250 "Компенсація за шкоду , заподіяну здоров*ю та допомога на оздоровлення у випадку звільнення громадян , які постраждали внаслідок Чорноб. катастрофи".
Тобто , якщо Управління вважає стягнення коштів в примусовому порядку , в межах чинного законодавства та на підставі постанови про відкриття виконавчого провадження , завдало їм шкоди, то вони мають право звернутись з позовною заявою до адміністративного суду чи іншої посадової особи державної виконавчої служби порушено їхні права, свободи чи інтереси відповідно до ст. 181 КАСУ.
Вважаю адмін. позов Управління поданий з порушенням процесуальних норм адміністр. судочинства. Адже ст. 265 КАСУ закріплено порядок повороту виконання судових рішень , згідно якого питання про поворот виконання судового рішення вирішує суд адміністр. позову чи задовольняє позовні вимоги у меншому розмірі. А в рішенні Дніпропетровського апеляційного адміністр. суду від 10.11.2011 року НЕ ЗНАЧИЛОСЬ ПИТАННЯ ПРО ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ Особою.
Тому задовольнити даного позову є грубим порушенням вимоги ст. 266 КАСУ , якою передбачено поворот виконання постанови про відшкодування шкоди , завданої суб*єктом владних повноважень каліцтвом , іншим ушкодженням здоров*я або смертю фізичної особи , постанови про присудження виплати пенсій чи інших періодичних платежів з Державного бюджету України або позабюджетних державних фондів , а також постанови про присудження виплати заробітної плати чи іншого грошового утримання у відносинах публічної служби допускається , якщо скасована постанова була обгрунтована на повідомлених позивачем ЗАВІДОМО НЕПРАВДИВИХ ВІДОМОСТЯХ АБО ПОДАНИХ НИМ ПІДРОБЛЕНИХ ДОКУМЕНТАХ .
А з моєї сторони не допускалось повідомлення про завідомо неправдиві відомості та в ніякому разі не було подано підроблених документів. Тому виконуючи ст.14 КАСУ про постанови та ухвали суду в адміністр. справах , що набрали законої сили , є обов*язковими до виконання на всій території України та в порядку дій ЗУ "Про виконавче провадження" державним виконавцем було перераховано мені в розмірі визначенному у постанові про відкриття виконавчого провадження.
Тому твердження позивача по справі, що рішення суду першої інстанції не набрало законної сили , оскільки апеляційним судом було поновлено строк на апеляційне провадження , є ХИБНІ .
Адже питання про зупинення виконання постанови повинно вирішуватись тим органом , який відкрив виконавче провадження по справі згідно ЗУ "Про виконавче провадження" .
на підставі вищевикладеного , керуючись ЗУ " Про виконавче провадження", ст. ст. 14 , 17 ,105 ,157 ,181 ,257 ,265, КАСУ , ПРОШУ :
1. Відмовити Управлінню у поновлені строку на звернення до суду .
2. Закрити провадження у справі за позовом Управління праці .
3. У разі розгляду справи залучити відділ примусового виконання рішень в якості співвідповідача .
4. Відмовити у задоволенні адміністр. позовної заяви .

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3894
Откуда: Запоріжжя
Татьяна Илиничьна писал(а):
Постановою Дніпровського райсуду від 13.10.2009 р. позов Особи було задоволено частково

Скорочене провадження та негайне виконання було?
Moderator

Сообщение 19-05-2012, 09:58

Сообщения: 236
Откуда: Днепропетровск
[quote="dog-fox"] Тема: Поворот виконання судових рішень- SOS !!!

Нет , в 2009 году не выносили в скороченом проваджени.


Сообщения: 236
Откуда: Днепропетровск
Справа розглядалась в письмовому провадженні.[/u]


Сообщения: 236
Откуда: Днепропетровск
Татьяна Илиничьна писал(а):
Справа розглядалась в письмовому провадженні.[/u]

Дело в том, что данный вопрос должен рассматриваться только в гражданском судопроизводстве, но тогда суд не сможет "валить" наши дела по КАСУ ( по срокам давности и 99 ст )
Я настаиваю о вовлечении 3-й особы в дело , т.е. исполнительной службы.
На самом деле муж не получал денег от соц. защиты. Деньги шли со счетов исполнит. службы , которая в свою очередь наложила арест на счета УТСЗН.
На предварительном слушании дела (17.05.) судья (на запись) уже отказал в моём клопотанни про исполнит.. службу. Он обратился к представителю УТСЗН с вопросом нужно ли привлекать исполнит. службу , а те ответили ч то нет. Судья тоже считает что не нужна исполнительная.
Теперь я потребую в суде ухвалу об отказе привлечения исполнительной службы , так как я просила об этом в запереченни. А затем подам апелляцию на обжалование действий судьи.
Ребята, как Вы считаете мой путь правилен , либо нужны другие действия. Заранее Всем благодарна за отзывчивость.

WeDe посетитель

Сообщения: 31
Откуда: Винницкая область
Шановна Тетяно Іллінічно! Мені здається Вам все-таки повезло, що суддя відмовив у відкритті провадження по КАСУ, а УПСЗН дану ухвалу не оскаржило, оскільки саме по КАСУ, відповідно до ст. 265 і мала вирішуватися справа за заявою УПСЗН.
Стаття 265. Поворот виконання судових рішень
1. Питання про поворот виконання судового рішення вирішує суд апеляційної чи касаційної інстанції, якщо, скасувавши судове рішення (визнавши його нечинним або таким, що втратило законну силу), він закриває провадження у справі, залишає позовну заяву без розгляду або відмовляє у задоволенні адміністративного позову чи задовольняє позовні вимоги у меншому розмірі.
2. У випадках, встановлених частиною першою цієї статті, суд, ухвалюючи нове судове рішення, повинен зобов'язати позивача повернути відповідачеві безпідставно стягнене з нього за скасованим судовим рішенням або визначити інший спосіб і порядок здійснення повороту виконання.
3. Якщо питання про поворот виконання судового рішення не було вирішене судом апеляційної чи касаційної інстанції, заява відповідача про поворот виконання розглядається адміністративним судом, у якому знаходиться справа. Заяву про поворот виконання може бути подано протягом одного року з дня виникнення підстав для повороту виконання.
4. За подання заяви про поворот виконання судовий збір не сплачується.
5. Суд розглядає заяву про поворот виконання у судовому засіданні з повідомленням осіб, які беруть участь у справі, і постановляє ухвалу, яку може бути оскаржено у загальному порядку. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

От і виходить, що суд відмовив УПСЗН у відкритті провадження про поворот виконання, УПСЗН дану ухвалу не оскаржило, а тепер повторно не може звернутися до суду з даною заявою, так як відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 109 КАС України "1. Суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі лише, якщо:
2) у спорі між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав є такі, що набрали законної сили: постанова суду; ухвала суду про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі; ухвала про закриття провадження в адміністративній справі; ухвала про залишення позовної заяви без розгляду у зв'язку з пропуском строку звернення до адміністративного суду (крім випадків, коли така ухвала винесена до відкриття провадження в адміністративній справі)". А по ЦПК даний спір вирішувати не можна, як на це вказано в ухвалі суду. Так що іноді і ляпи суддів можуть стати у пригоді. Але, якщо буде рішення по ЦПК, Вам його обов"язково треба оскаржувати, оскільки відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 122 ЦПК України "2. Суддя відмовляє у відкритті провадження у справі, якщо:
1) заява не підлягає розгляду в судах у порядку цивільного судочинства". Тому апеляційний суд, якщо буде рішення суду першої інстанції на користь УПСЗН, повинен його скасувати а провадження в справі закрити.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Татьяна Илиничьна писал(а):
Необхідно зазначити (!!!!!!!!), що кошти Особою було отримано в період коли рішення суду першої інстанції не набрало законної сили ( ЛОЖЬ !!!!) оскільки Управлінню було поновлено строк на апеляційне оскарження.

А почему не отстрочка исполнения:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/22374467

Суд, вивчивши заяву начальника Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у м. Дніпродзержинську ради Дніпропетровської області про відстрочку виконання постанови Дніпровського райсуду м. Дніпродзержинська від 30.11.2009 року та дослідивши матеріали справи, приходить до висновку, що ця заява підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відстрочити на строк до 01.01.2013 року виконання постанови Дніпровського райсуду м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області (як адміністративного суду) від 30.11.2009 року, ухваленої за адміністративним позовом ОСОБА_1 Петрвича до Управління праці та соціального захисту населення виконкому Дніпровської районної ради м. Дніпродзержинська про стягнення недоотриманих сум щорічної допомоги на оздоровлення відповідно до ст. 48 Закону України від 28.02.1991 року «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», та зобов’язання виконати певні дії в майбутньому
...Суддя Кір’як А.В.

:?: :mda:

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3894
Откуда: Запоріжжя
Татьяна Илиничьна писал(а):
Дело в том, что данный вопрос должен рассматриваться только в гражданском судопроизводстве

:?: :?: :?:
КАС писал(а):
Стаття 3. Визначення понять
1. У цьому Кодексі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
1) справа адміністративної юрисдикції (далі - адміністративна справа) - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень;
Moderator

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
dog-fox писал(а):
Татьяна Илиничьна писал(а):
Дело в том, что данный вопрос должен рассматриваться только в гражданском судопроизводстве

:?: :?: :?:
КАС писал(а):
Стаття 3. Визначення понять
1. У цьому Кодексі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
1) справа адміністративної юрисдикції (далі - адміністративна справа) - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень;
:nono:
КАС писал(а):
Стаття 3. Визначення понять
8} позивач - особа, на захист прав, свобод та інтересів якої
подано адміністративний позов до адміністративного суду,
а також
суб'єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подана
позовна заява до адміністративного суду;
9) відповідач - суб'єкт владних повноважень, а у випадках, передбачених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача;
Стаття 50. Сторони
3. Відповідачем в адміністративній справі є суб'єкт владних
повноважень, якщо інше не встановлено цим Кодексом.

У яких випадках передбачених законом, інші особи-відповідачі-потерпілі від катастрофи на ЧАЕС :?:
Які повноваження виконує управління соціального захисту населення,подаючи позовну заяву до населення :?:

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3894
Откуда: Запоріжжя
Likvidator писал(а):
:nono:

:read: ЦПК до змін
Стаття 15. Компетенція судів щодо розгляду цивільних справ
1. Суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи щодо:

1) захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів, що виникають із цивільних, житлових, земельних, сімейних, трудових відносин;

2) спорів з приводу призначення, обчислення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням та інших соціальних виплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг, речового майна, пайків або грошової компенсації замість них;

:read: ЦПК після змін
Стаття 15. Компетенція судів щодо розгляду цивільних справ
1. Суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи щодо:

1) захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів, що виникають із цивільних, житлових, земельних, сімейних, трудових відносин;

{ Пункт 2 частини першої статті 15 виключено на підставі Закону N 2453-VI ( 2453-17 ) від 07.07.2010 - зміни щодо здійснення повноважень Верховного Суду України та Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ вводяться в дію після початку діяльності Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ - з 1 листопада 2010 року, а щодо передачі до юрисдикції адміністративних судів та вилучення із цивільної юрисдикції спорів з приводу призначення, обчислення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням та інших соціальних виплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг, речового майна, пайків або грошової компенсації замість них вводяться в дію одночасно з набранням чинності Законом України від 2 грудня 2010 року N 2748-VI ( 2748-17 ) "Про внесення змін до розділу XII "Прикінцеві положення" Закону України "Про судоустрій і статус суддів" щодо передачі справ, пов'язаних із соціальними виплатами" з урахуванням положень, зазначених в абзацах 3-8 пункту 1 Закону N 2748-VI ( 2748-17 ) від 02.12.2010 }
{ Положення пункту 2 частини першої статті 15, в редакції Закону N 1691-VI ( 1691-17 ) від 18.02.2010, втратили чинність, як такі, що є неконституційними, на підставі Рішення Конституційного Суду N 19-рп/2010 ( v019p710-10 ) від 09.09.2010 }

:hi: "власть" все предусмортела...
Лично я считаю, что в нашем законодательстве хаос и бардак. Законы должны писать люди с интергальным мышлением. :sorry:
Moderator


Сообщения: 236
Откуда: Днепропетровск
dog-fox писал(а):
Likvidator писал(а):
:nono:

:read: ЦПК до змін
Стаття 15. Компетенція судів щодо розгляду цивільних справ
1. Суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи щодо:

1) захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів, що виникають із цивільних, житлових, земельних, сімейних, трудових відносин;

2) спорів з приводу призначення, обчислення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням та інших соціальних виплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг, речового майна, пайків або грошової компенсації замість них;

:read: ЦПК після змін
Стаття 15. Компетенція судів щодо розгляду цивільних справ
1. Суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи щодо:

1) захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів, що виникають із цивільних, житлових, земельних, сімейних, трудових відносин;

{ Пункт 2 частини першої статті 15 виключено на підставі Закону N 2453-VI ( 2453-17 ) від 07.07.2010 - зміни щодо здійснення повноважень Верховного Суду України та Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ вводяться в дію після початку діяльності Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ - з 1 листопада 2010 року, а щодо передачі до юрисдикції адміністративних судів та вилучення із цивільної юрисдикції спорів з приводу призначення, обчислення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням та інших соціальних виплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг, речового майна, пайків або грошової компенсації замість них вводяться в дію одночасно з набранням чинності Законом України від 2 грудня 2010 року N 2748-VI ( 2748-17 ) "Про внесення змін до розділу XII "Прикінцеві положення" Закону України "Про судоустрій і статус суддів" щодо передачі справ, пов'язаних із соціальними виплатами" з урахуванням положень, зазначених в абзацах 3-8 пункту 1 Закону N 2748-VI ( 2748-17 ) від 02.12.2010 }
{ Положення пункту 2 частини першої статті 15, в редакції Закону N 1691-VI ( 1691-17 ) від 18.02.2010, втратили чинність, як такі, що є неконституційними, на підставі Рішення Конституційного Суду N 19-рп/2010 ( v019p710-10 ) від 09.09.2010 }

:hi: "власть" все предусмортела...
Лично я считаю, что в нашем законодательстве хаос и бардак. Законы должны писать люди с интергальным мышлением. :sorry:

А как же тогда Справа №2-а-1537/11 ? :unknown:

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3894
Откуда: Запоріжжя
Татьяна Илиничьна писал(а):
А как же тогда Справа №2-а-1537/11 ?

dog-fox писал(а):
... в нашем законодательстве хаос и бардак. :yes:

В Украине действует закон джунглей - "Каждый сам за себя" :sorry:
Moderator

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
dog-fox писал(а):
Татьяна Илиничьна писал(а):
А как же тогда Справа №2-а-1537/11 ?

dog-fox писал(а):
... в нашем законодательстве хаос и бардак. :yes:

В Украине действует закон джунглей - "Каждый сам за себя" :sorry:

Виконавчий лист доказує ,що Особа не може бути відповідачем як по КАС так і по ЦПК:
Особа на підставі виконавчого листа отримав кошти у розмірі 31 286, грн
:nono:

Справа № 6а-18/11
У відповідності до ст.265КАС України питання про поворот виконання судового рішення вирішує суд апеляційної інстанції, якщо, скасувавши судове рішення, він відмовляє у задоволенні адміністративного позову. Суд, ухвалюючи нове судове рішення, повинен зобов'язати позивача повернути відповідачеві безпідставно стягнене з нього за скасованим судовим рішенням або визначити інший спосіб і порядок здійснення повороту виконання. Якщо питання про поворот виконання судового рішення не було вирішене судом апеляційної інстанції, заява відповідача про поворот виконання розглядається адміністративним судом, у якому знаходиться справа. Заяву про поворот виконання може бути подано протягом одного року з дня виникнення підстав для повороту виконання.

Згідно зі ст. 266 КАС України поворот виконання постанови про відшкодування шкоди, завданої суб'єктом владних повноважень каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю фізичної особи, постанови про присудження виплати пенсій чи інших періодичних платежів з Державного бюджету України або позабюджетних державних фондів, а також постанови про присудження виплати заробітної плати чи іншого грошового утримання у відносинах публічної служби допускається, якщо скасована постанова була обґрунтована на повідомлених позивачем завідомо неправдивих відомостях або поданих ним підроблених документах.
...Разом з тим, судом апеляційної інстанції не було вирішено питання стосовно повороту виконання скасованого судового рішення суду першої інстанції.

Стаття 266. Особливості повороту виконання в
окремих категоріях адміністративних справ

1. Поворот виконання постанови про відшкодування шкоди,
завданої суб'єктом владних повноважень
каліцтвом, іншим
ушкодженням здоров'я або смертю фізичної особи, постанови про
присудження виплати пенсій чи інших періодичних платежів з
Державного бюджету України або позабюджетних державних фондів, а
також постанови про присудження виплати заробітної плати чи іншого
грошового утримання у відносинах публічної служби допускається,
якщо скасована постанова була обґрунтована на повідомлених
позивачем завідомо неправдивих відомостях або поданих ним
підроблених документах.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
dog-fox писал(а):
Likvidator писал(а):
:nono:

:read: ЦПК до змін
Стаття 15. Компетенція судів щодо розгляду цивільних справ
1. Суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи щодо:

1) захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів, що виникають із цивільних, житлових, земельних, сімейних, трудових відносин;

2) спорів з приводу призначення, обчислення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням та інших соціальних виплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг, речового майна, пайків або грошової компенсації замість них;

:read: ЦПК після змін
Стаття 15. Компетенція судів щодо розгляду цивільних справ
1. Суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи щодо:

1) захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів, що виникають із цивільних, житлових, земельних, сімейних, трудових відносин;

{ [i] [b]Пункт 2 частини першої статті 15 виключено на підставі Закону N 2453-VI ( 2453-17 ) від 07.07.2010 - зміни щодо здійснення повноважень Верховного Суду України та Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ вводяться в дію після початку діяльності Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ - з 1 листопада 2010 року, а щодо передачі до юрисдикції адміністративних судів та вилучення із цивільної юрисдикції спорів з приводу призначення, обчислення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням та інших соціальних виплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг, речового майна, пайків або грошової компенсації замість них вводяться в дію одночасно з набранням чинності Законом...

:hi: "власть" все предусмортела... . :sorry:
Тогда,с какого перепугу,вместо :
призначення, обчислення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням та інших соціальних виплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг, речового майна, пайків або грошової компенсації замість них


УПСЗН писал(а):
Адміністративний позов про відшкодування шкоди.
:?: :mda:

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3894
Откуда: Запоріжжя
Likvidator писал(а):
Тогда,с какого перепугу,вместо :
призначення, обчислення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням та інших соціальних виплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг, речового майна, пайків або грошової компенсації замість них


УПСЗН писал(а):
Адміністративний позов про відшкодування шкоди.
:?: :mda:

Так
dog-fox писал(а):
в нашем законодательстве хаос и бардак

а еще судьи с дипломами за сало... unsure
Moderator

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
dog-fox писал(а):
а еще судьи с дипломами за сало... unsure

Таке cало
не надано доказів того, що скасована постанова була обґрунтована на повідомлених позивачем завідомо неправдивих відомостях або поданих ним підроблених документах.
За таких підстав заява не підлягає задоволенню.

http://reyestr.court.gov.ua/Review/23862530


і отаке... :evil:


Вернуться в Пенсії та судові справи чорнобильців