Lord1K писал(а):
Здравстввуйте, кто-то знает что-то о рассмотрении наших заяв в Европейский суд Кабинетом Министров Рады Европы? Заранее спасибо. Просто где не ищу информацию, ничего по этому поводу нигде не пишут.
Советую спросить у Комитета Министров Рады Европы:
П’ять заявників поскаржилися на те, що держава не виплатила їм компенсації у справах, де була відповідачем і які програла.
ЄСПЛ вирішив об’єднати цю справу з 12 143 іншими аналогічними заявами, вилучити з реєстру та передати до Комітету Міністрів Ради Європи.
ЄСПЛ пропонує розглядати всі ці справи відповідно до зобов’язань, викладених у рішенні «Іванов проти України» від 15 жовтня 2009 року. Тоді Суд звернув увагу на системні порушення України і невиконання судових рішень, пояснює Лутковська. Вона додає, що уряд досі не запровадив рекомендації, викладені у справі Іванова.
«Європейський суд сказав: «Вистачить. Я не буду більше розглядати однотипні справи. Це не моя функція. Моя функція полягає у тому, щоб вказати на проблему». І передав усі справи до Комітету міністрів Ради Європи, який має здійснювати нагляд за державою. Держава має співпрацювати з Комітетом міністрів для того, щоб вибудувати схему усунення цієї проблеми», — пояснює рішення Ірина Кушнір, представниця Уповноваженої з питань підготовки конституційних подань та дотримання права на доступ до публічної інформації
https://rm.coe.int/attachment-1-judgmen ... 168078eb76РІШЕННЯ У СПРАВІ «БУРМИЧ ТА ІНШІ ПРОТИ УКРАЇНИ»
(CASE OF BURMYCH AND OTHERS v. UKRAINE)
(Заява № 46852/13 та інші)
РІШЕННЯ
(Вилучення з реєстру)
01 грудня 2017 року до рішення було внесено зміни відповідно до Правила 81
Регламенту Суду
СТРАСБУРГ
12 жовтня 2017 року
.....
4. Вирішує десятьма голосами проти семи, вилучити ці заяви з реєстру
справ Суду відповідно до підпункту «с» пункту 1 статті 37
Конвенції та передати їх Комітету міністрів Ради Європи, з метою
їх розгляду в рамках вжиття заходів загального характеру для
виконання зазначеного пілотного рішення у справі Іванов, у тому
числі щодо надання відшкодування за невиконання або тривале
виконання рішень національних судів, як це передбачено у п’ятому
пункті резолютивної частини зазначеного рішення, та сплати боргу
за рішенням національного суду
Керівним органом Ради Європи є Комітет міністрів. До складу Комітету міністрів входять міністри закордонних справ всіх держав-членів Ради Європи (або їх постійні представники), які по черзі головують у Комітеті .
Комітет міністрів визначає напрямки діяльності Ради Європи, затверджує програму діяльності Організації та її бюджет. Комітет міністрів також розглядає рекомендації Парламентської асамблеї та Конгресу місцевих і регіональних влад Європи, пропозиції міжурядових комісій та конференцій галузевих міністрів і визначає, яких заходів слід ужити відповідно до цих документів.
Згідно Європейської конвенції з прав людини Комітет міністрів є частиною її контрольного механізму. Відповідно, він наділений повноваженнями контролювати виконання державами рішень, ухвалених Європейським Судом з прав людини.
Переклад найбільш важливих частин рішення «Бурмич та інші проти України писал(а):
197. Юридична оцінка тривалого невиконання національних судових рішень в Україні вже була надана Судом в пілотному рішенні у справі Іванова. Таким чином, Суд виконав свою функцію відповідно до статті 19 Конвенції. Зокрема, він ідентифікував системну проблему, констатував порушення Конвенції і надав вказівки щодо загальних заходів, які слід прийняти за статтею 46 для належного виконання рішення Суду, щоб забезпечити правовий захист та відшкодування шкоди минулим, теперішнім і майбутнім жертвам виявлених системних порушень. Відповідно до принципу субсидіарності, який лежить в основі всієї Конвенції, а не лише процедури пілотних рішень, питання, про яке йдеться в рішенні у справі Іванова, в тому числі забезпечення відшкодування потерпілим від системного порушення Конвенції, встановленого в справі Іванова, є питанням виконання рішення ЄСПЛ згідно зі статтею 46 Конвенції.
208. Відповідно, Суд вирішує виключити заяви, про які йде мова, зі списку розглядуваних справ згідно з пунктом 1 (с) статті 37 Конвенції.
[…]
219. Беручи до уваги той факт, що всі ці скарги походять з однієї системної проблеми, виявленої в справі Іванова, і що вони стосуються, по суті, тих самих фактів та законів, що і ця справа, Суд вважає, що всі заяви мають бути об’єднані відповідно до пункту 1 правила 42 Регламенту Суду та пункту 1 правила 71.
220. Крім того, з причин, викладених вище (див. пункти 200-208 та 211-212 вище), Суд вважає, що 7 641 комунікованих заяв і 4 502 нових заяв слід виключити з реєстру розглядуваних Судом справ відповідно до пункту 1 (c) статті 37 Конвенції.
Однако- пора требовать от ЕСПЧ начинать повторное рассмотрение наших заяв: Зрозумійте, ідея рішення ЄСПЛ як у "справі Іванова", так і у "справі Бурмича" (нова назва цієї групи скарг після їх передачі в КМРЄ. – ЄП) не в тому, щоб кілька тисяч заявників, які "встигли добігти до Страсбурга", отримали компенсацію.
Мета в тому, щоб з’явився механізм, завдяки якому всі, хто виграв суд у держави чи держустанов, отримали своє рішення виконаним. І тепер Україна має придумати, як це зробити.
(12.10.2017 року Велика палата Європейського суду з прав людини прийняла рішення у справі «Бурмич та інші проти України», яке стосується системної проблеми не виконання державою судових рішень.)
Наразі Суд дав на це державі два роки.
У рішенні чітко сказано: якщо протягом двох років нічого не буде зроблено, суд може повернутися до розгляду цих справ. Перший рік майже минув, в України є ще один. І я дуже сподіваюся, що рішення буде знайдене.